niedziela, 20 stycznia 2013

Początki, początki !

Witam !
Drogie Panie ale i Panowie, postanowiłam zacząć pisać bloga, który będzie pewnego rodzaju historią części mojego życia. Od kiedy pamiętam zmagałam się z kompleksami, raz były mniej raz silniej dotkliwe ale zawsze były.
Moje ciało jest fatalne. Zawsze myślałam o tym jak poprawić swój wygląd, na początku były to luźne rozmyślania o tym co bym zmieniła ale z czasem, w miarę dojrzewania stały się moją obsesją. W zeszłą sobotę postanowiłam  STOP !! Od dzisiaj biorę się za siebie i w 2013 roku pozbędę się wszelkich kompleksów i zyskam na pewności siebie ! Stąd pomysł na bloga. Będę czuła się kontrolowana przez moich czytelników, mam nadzieję, że i wspierana ale będę może też dla kogoś inspiracją i pomogę zebrać się w końcu do działania ! Będę pokazywała metamorfozy mojego ciała ale także wklejała obrazy, filmy, które będą MOTYWOWAŁY do spalania oponek !
DO DZIEŁA !!
Mój ideał !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz