niedziela, 24 marca 2013

Witam.

Witam wszystkich. !
          Nie było mnie dłuuugo, ale sesja, potem wróciłam do siebie do domu na chwilę, zaszyłam się i teraz wróciłam i studia ciąg dalszy. Muszę Wam się pochwalić, że WRACAM DO PIŁKI RĘCZNEJ ! Okazja się pojawiła więc wiele nie myśląc się zgodziłam. Chciałam dzisiaj pobiegać bo rok temu biegałam po 13 km ale cholera ta pogoda mnie wymęczy... Zimno, szaro, buro bynajmniej w Poznaniu... ;/ Mam nadzieję, że to się zaraz zmieni bo wiosna !! Co do biegania to zna ktoś może jakiś fajny zestaw na rozbieganie się?
          Nowości w sklepach? Cudowne legginsy firmy addidas . Nie wiem jak wam ale mi bardzo przypadły do gustu i zamierzam się w nie zaopatrzyć jak tylko odkopię się nieco finansowo.
 Cena: 209 zł.

 Cena: 249 zł (jeśli ktoś zna inną cenę niech napisze bo jest to nie sprawdzona przeze mnie informacja).


Pozdrawiam, Karolina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz